Friday, July 29, 2011

Aerobic Dance

Aerobic dance,,,aktiviti yang aku minaat selain main bola dan futsal,,,aku minat erobic dance ni bila aku masuk belajar kat fakulti sains sukan,,Dalam laptop aku ni, sebut je nak lagu apa, semua ada, lagu dance, house, rnb, zumba, klasik, shuffle, techno, rock, semua ada, sebab semua lagu tuh aku simpan untuk lagu erobic dance..

Lagu-lagu macam tu semua aku collect sejak dari part 3, bile aku ader subjek Physical fitness, assingment final dia bila kena wat event fitness kat pusat sukan, yang diberi nama WELNESS X III budak-budak kelas dibahagikan kepada 5 kumpulan, setiap kumpulan kena buat dance berdasarkan tema kumpulan tuh, Zumba, Cardio Kick, Aqua erobic dan Boot Camp,,setiap group kena present depan lecturer kitaorg iaitu Mr Pit. tapi kumpulan aku tak kena present time wellness x tuh sebab kumpulan aku bukan dapat tajuk aerobic, tapi kumpulan aku dapat tajuk Boot Camp. boot camp ni latihan ala-ala tentera, dan semua budak2 kelas kena join aktiviti yang group aku dah design kan untuk diaorang semua,,paling best masa aku kerjakan budak2 kelas aku, sampai ada 4 orang muntah, means training high intensity aku tuh berjaya lah,,hahaha,,,

masa part 5 lak ada subject Aerobic Dance, pun kena wat event gak,,masa ni aku dapat tajuk Cardio Kick, ni lagi susah sebab kena present individualy, dan event dia buat kat UiTM kampus Arau dulu,,memang best lah time ni,,,



masa aku pratikal lak,  boleh dikatakan tiap-tiap hari aku berjoget kat studio gym FSR tuh, sebab aku pratikal sana dan setiap petang bawa orang yang datang gym untuk wat erobic, masa ni orang yang datang gym bukan untuk workout jer, tapi nak berjoget,,,huhu,,,

aku sempat gak masuk SAF masa tuh, masuk pertandingan erobic, dapat johan beb! walaupun training just 3 hari jer, tapi letihh oo training,,,

so, itulah kisah aku mengenai erobic, sekarang ni dah rindu balik lak nak buat aerobic,,,dah lama tinggalkan,,ader time nnti aku nak berjoget lah,,,,

Peace!! (xX)









No comments:

Post a Comment